Veelgestelde vragen

  • Welke betaalmethodes accepteren jullie?
  • Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?
  • Hoe betaal ik met een kortingscode?
  • Ik krijg een foutmelding bij betalen. Wat nu?
  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Wat betekent 'op werkdagen voor 14:00 besteld = dezelfde dag verzonden'?
  • Wat zijn jullie verzendkosten in Nederland?
  • Wat betekent lokale bezorging?
  • Waar blijft mijn orderbevestiging?
  • Hoe kan ik mijn order annuleren?
  • Ik heb een fout adres ingevuld. Wat nu?
  • Kan ik een product aan mijn bestelling toevoegen?
  • Ik heb een onjuist artikel ontvangen. Wat nu?
  • Kan ik een item retour sturen?
  • Hoe stuur ik een item retour?
  • Ik heb een product van jullie besteld bij bol.com en wil deze retourneren. Hoe werkt dit?
  • Verkopen jullie cadeaubonnen?
  • Waar kan ik een kortingscode vinden?
  • Waar kan ik een klacht indienen?
  • Ik wil een cadeau geven maar ik weet niet zo goed wat. Kunnen jullie mij advies geven?
  • Kan ik een product aan jullie voorstellen dat nog niet in het assortiment zit?
  • Wat is het garantiebewijs van mijn product/producten?
  • Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?

Betalingen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

My BBQ shop heeft diverse veilige betaalmogelijkheden. De gehele webshop is opgebouwd in een moderne beveiligde omgeving, dit herkent u aan de https://die bij de pagina's wordt gebruikt. Zo bent u er altijd zeker van dat uw gegevens veilig zijn. Hieronder vind je een beschrijving van alle mogelijke betaalwijzen terug, zodat jij de meest geschikte betaalmethode kan kiezen. Alle prijzen op onze website zijn Inclusief BTW. Mochten er nog onduidelijkheden zijn over de betaalmethoden of het betalen zelf neem dan contact op met ons op door te mailen naar info@mybbqshop.nl

iDEAL

Veilig en gemakkelijk, betalen via iDEAL. Deze optie kun je kiezen als je via jouw bank internetbankiert. Wanneer u bij betaalmethode kiest voor iDEAL en daarna uw bank selecteert, wordt u doorverbonden naar het inlogscherm van uw bank en de beveiligde omgeving.

Credit Card

Je kunt met creditcard (Visa, Mastercard, Maestro of American Express) direct betalen. Dit is zeker een snelle en veilige betalingsmogelijkheid.

Apple Pay

Snel en veiliger online betalen? Apple Pay maakt het mogelijk. Apple Pay werkt met de meeste creditcards en pinpassen van banken wereldwijd. Apple Pay is veiliger dan het gebruik van een fysieke creditcard, pinpas of prepaidkaart. Voor aankopen op je iPhone, Apple Watch, Mac of iPad heb je Face ID, Touch ID of je toegangs­code nodig. Je kaartnummer en identiteit worden nooit gedeeld met de verkopende partij en je kaartnummers worden ook niet opgeslagen op je device of op de servers van Apple.

Google Pay

Google Pay is een manier om contactloos te betalen met je Android telefoon. Met deze functie koppel je jouw pinpas aan je smartphone. Handig, want op deze manier gebruik je je telefoon als contactloos betaalmiddel. Google Pay is nog niet voor elke bank in Nederland beschikbaar. Ben jij klant bij ABN AMRO Bank of Bunq, dat lukt dit wel! 

Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen op MYBBQSHOP.nl zijn inclusief BTW

Hoe betaal ik met een kortingscode?

Wanneer je naar je winkelmand gaat, en vervolgens klikt op afrekenen, zie je de rechterkant een invoerveld met 'Kortingscode'. Hier kun je je kortingscode invullen en vervolgens op invoeren klikken. Vanaf dat moment zal de kortingscode worden verrekend en kun je verder met bestellen. Let wel op: je kunt maar 1 kortingscode tegelijk gebruiken! 

Ik krijg een foutmelding bij betalen. Wat nu?

Neem in dit geval contact met ons op via info@mybbqshop.nl 

Bestellen & aflevering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen die binnen Nederland moeten worden verzonden, worden binnen 1 tot 3 dagen geleverd, afhankelijk van de verzendmethode van uw voorkeur. Als u een order plaatst op een werkdag voor 14:00, wordt de order dezelfde dag verzonden! 

Een uitzondering hierop is de Kamado BBQ. Gezien het gewicht van de BBQ zal deze met uiterste zorg verzonden worden. Hier nemen wij iets langer de tijd voor om er zeker van te zijn dat de prachtige BBQ goed bij u aan komt. Houdt hierbij rekening met een levertijd van 5 - 10 dagen. Voor de verzending van de Kamado zullen we altijd met u contact opnemen om er zeker van te zijn dat de BBQ op een geschikt moment geleverd wordt. Mocht u vooraf informatie willen over de levertijd, kunt u altijd mailen naar info@mybbqshop.nl 

 

Wat betekent 'op werkdagen voor 14:00 besteld = dezelfde dag verzonden'?

Als u een order plaatst op een werkdag voor 14:00, wordt de order dezelfde dag verzonden! 

Een uitzondering hierop is de Kamado BBQ. Gezien het gewicht van de BBQ zal deze met uiterste zorg verzonden worden. Hier nemen wij iets langer de tijd voor om er zeker van te zijn dat de prachtige BBQ goed bij u aan komt. Houdt hierbij rekening met een levertijd van 5 - 10 dagen. Voor de verzending van de Kamado zullen we altijd met u contact opnemen om er zeker van te zijn dat de BBQ op een geschikt moment geleverd wordt. Mocht u vooraf informatie willen over de levertijd, kunt u altijd mailen naar info@mybbqshop.nl 

 

Wat zijn jullie verzendkosten in Nederland?

De verzendkosten in Nederland zijn afhankelijk van het bestel bedrag en gewicht van de producten. Boven de €25,- is er gratis verzending in Nederland. Onderstaand een overzicht van de verzendkosten: 

  • Onder de €25,- = Afhankelijk van het gewicht van de producten liggen de kosten tussen €6.60 - €7.50
  • Boven de €25,- = gratis verzending 
  • Woon je in een straal van 20km rond Bergambacht, dan is lokale bezorging ook een optie. Hiervoor is verzending gratis en lokale bezorging vindt elke donderdag plaats. Houd hier dus wel rekening mee in de bezorgtijd. 

Wat betekent lokale bezorging?

Mocht je in een straal van 20 KM om ons warehouse heen wonen, dan hebben we als extra service lokale bezorging. Dit betekent dat de producten gratis worden thuis gebracht. 

Lokale bezorging vindt 1x in de week plaats. Elke donderdag zullen de bestellingen in de omgeving afgeleverd worden! 

Mocht u vragen hebben over lokale bezorging, kunt u ons altijd mailen: info@mybbqshop.nl

Waar blijft mijn orderbevestiging?

Deze wordt automatisch naar uw e-mailadres gestuurd wanneer u een bestelling plaatst. Als u de orderbevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, neem dan contact op via info@mybbqshop.nl voor het geval er een probleem is met uw bestelling. Controleer de spam- of junkfolder van uw mailbox voordat u contact opneemt, voor het geval de orderbevestiging daarheen is doorgestuurd.

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Er zit maar een korte tijd tussen het moment dat u uw bestelling plaatst en het moment dat wij deze gaan verwerken. Als u meteen na uw bestelling contact met ons opneemt via info@mybbqshop.nl , kunnen wij uw bestelling misschien annuleren voordat deze wordt verwerkt. Zo niet, dan verzenden wij uw bestelling en kunt u deze desgewenst na ontvangst aan ons retourneren.

Ik heb een fout adres ingevuld. Wat nu?

Neem in dit geval direct contact met ons op via info@mybbqshop.nl of bel ons via +31639036139. Dan zijn er 3 mogelijkheden: 

1. Je pakket ligt nog bij ons. Dan kunnen wij het adres aanpassen! 

2. Je pakket is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit nog in bezit. Wij zullen dan proberen om contact op te nemen met de bezorger. We vragen ze of het mogelijk is om het pakket af te leveren op een ander adres. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zullen wij de bezorger vragen om het pakket terug te sturen naar ons. Dan zullen wij het vervolgens naar het juiste adres sturen. 

3. Je pakket is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit al bezorgd. Dan kunnen wij helaas niks meer voor je betekenen. 

Kan ik een product aan mijn bestelling toevoegen?

Dit is helaas niet mogelijk. Zodra je het bestelproces volledig hebt doorgelopen wordt je bestelling direct verwerkt door onze logistieke afdeling. Een product toevoegen of wijzigen is dan niet meer mogelijk. In dit geval raden wij je aan om nog een bestelling te plaatsen!

Ik heb een onjuist artikel ontvangen. Wat nu?

Dit is natuurlijk erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Neem in dit geval contact met ons op door te mailen naar info@mybbqshop.nl. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID duidelijk te vermelden in de mail. Dan zullen we samen met jou zoeken naar een passende oplossing om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk het goede item alsnog in huis hebt! 

Retourneren

Kan ik een item retour sturen?

Ja dat kan zeker. Mocht een product niet helemaal zijn wat je had verwacht, dan kan je het product retour sturen. 

Wanneer je graag een product wilt retourneren binnen het herroepingsrecht (binnen 14 dagen), willen wij je vragen om het retourformulier te printen en bij de retourzending in een verzenddoos toe te voegen, samen met het orderformulier/pakbon. Zo weten wij dat de retourzending van jouw is én kunnen wij de retourzending zo spoedig mogelijk afhandelen.

Om te zorgen dat jouw pakket zonder schade aankomt, vragen wij de producten goed in te pakken en daarna met de bijbehorende stukken te verzenden naar:

MY BBQ SHOP

Transport Straat 2 

2861 DZ Bergambacht 

MY BBQ SHOP kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij MY BBQ SHOP aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Ook adviseren wij het bewijs van afgifte met de track & trace van de vervoerder te bewaren, zo kunnen wij samen altijd achterhalen waar je pakketje zich bevindt.

Na ontvangst zullen wij de producten controleren om te kijken of deze in uitstekende staat zijn ontvangen. Mocht dit het geval zijn zullen we je een bericht sturen dat de retour in goede orde ontvangen is en zal het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug gestort worden. 

Let op: Wil je een Kamado BBQ retourneren? Neem dan contact met ons op via info@mybbqshop.nl. Gezien het een zwaar product is dient deze met zorg weer geretourneerd te worden. Zo zoeken we samen naar een passende oplossing! Vermeld in de mail ook duidelijk het ordernummer en de reden van retourneren. 

Hoe stuur ik een item retour?

Wanneer je graag een product wilt retourneren binnen het herroepingsrecht (binnen 14 dagen), willen wij je vragen om het retourformulier te printen en bij de retourzending in een verzenddoos toe te voegen, samen met het orderformulier/pakbon. Zo weten wij dat de retourzending van jouw is én kunnen wij de retourzending zo spoedig mogelijk afhandelen.

Om te zorgen dat jouw pakket zonder schade aankomt, vragen wij de producten goed in te pakken en daarna met de bijbehorende stukken te verzenden naar:

MY BBQ SHOP

Transport Straat 2 

2861 DZ Bergambacht 

MY BBQ SHOP kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij MY BBQ SHOP aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Ook adviseren wij het bewijs van afgifte met de track & trace van de vervoerder te bewaren, zo kunnen wij samen altijd achterhalen waar je pakketje zich bevindt.

Na ontvangst zullen wij de producten controleren om te kijken of deze in uitstekende staat zijn ontvangen. Mocht dit het geval zijn zullen we je een bericht sturen dat de retour in goede orde ontvangen is en zal het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug gestort worden. 

Let op: Wil je een Kamado BBQ retourneren? Neem dan contact met ons op via info@mybbqshop.nl. Gezien het een zwaar product is dient deze met zorg weer geretourneerd te worden. Zo zoeken we samen naar een passende oplossing! Vermeld in de mail ook duidelijk het ordernummer en de reden van retourneren. 

Ik heb een product van jullie besteld bij bol.com en wil deze retourneren. Hoe werkt dit?

Dit kan gemakkelijk via je account bij bol.com!

Ga naar bol.com, log in met je bol.com account en ga naar 'Bestellingen'. Hier kun je een retouropdracht van je bestelling aanvragen. Vervolgens kun je automatisch een retourzegel downloaden en printen.

Eerst dien je het product en eventueel een kopie van je aankoopbewijs in een verzenddoos te doen. De retourzegel van bol.com plak je vervolgens op de verzenddoos. Indien je de doos waarin het product is bezorgd en bijgaand beschermmateriaal hebt weggegooid, dien je zelf een vervangende doos en beschermingsmateriaal te vinden. De doos met het retourformulier, de kopie van het aankoopbewijs en het product stuur je goed verpakt op naar:

MY BBQ SHOP

Transport Straat 2 

2861 DZ Bergambacht 

My BBQ SHOP kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij My BBQ SHOP aankomen.

Cadeaubonnen & kortingscodes

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Ja, die hebben we zeker! Deze worden elektronisch per e-mail uitgegeven en bevatten elk een uniek referentienummer. Onze cadeaubonnen zijn ideaal als je niet zeker weet wat je die speciale persoon in je leven moet geven. Koop gewoon een cadeaubon ter waarde van € 10/€15/€25/€50/€75/€100. 

Koop nu een cadeaubon! 

Waar kan ik een kortingscode vinden?

Met speciale acties zullen wij kortingscodes beschikbaar hebben. Houd hiervoor onze socials goed in de gaten om als eerste op de hoogte te zijn van een kortingscodes. Let op: deze kortingscodes zijn slecht beperkt houdbaar. 

Overig

Waar kan ik een klacht indienen?

Heb je een klacht? Dat is natuurlijk erg vervelend om te horen en we denken graag mee over een oplossing! Een klacht van onze producten kun je met ons delen door contact op te nemen met info@mybbqshop.nl. Je zal binnen een week een ontvangstbevestiging ontvangen. Je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. 

Ik wil een cadeau geven maar ik weet niet zo goed wat. Kunnen jullie mij advies geven?

Uiteraard denken we graag met je mee over een passend cadeau! Je kan hiervoor altijd mailen naar info@mybbqshop.nl. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen horen we dan graag iets meer over de gelegenheid, het bedrag en de persoon. Dan zullen we samen tot een prachtig cadeau komen! 

Kan ik een product aan jullie voorstellen dat nog niet in het assortiment zit?

Uiteraard kan dit! We kunnen niets garanderen maar we staan altijd open voor suggesties om de BBQ liefhebber nog beter te voorzien! Daarom kan je suggesties altijd mailen naar info@mybbqshop.nl 

Wat is het garantiebewijs van mijn product/producten?

Het garantiebewijs is het aankoopbewijs of de factuur van je bestelling. Zorg dus dat je deze in ieder geval gedurende de garantie periode bewaart. 

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je vraag er niet tussen staat. Mocht dit het geval zijn kan je contact opnemen met info@mybbqshop.nl! Dan beantwoorden wij je vraag uiteraard graag!